6 December 2012

Tredje morgonen jag är upp med tuppen, dvs klockan sju, den tiden på dygnet mörkret fortfarande ligger försjunket över den lilla staden, typ. Men det är fruktansvärt skönt, inleder dagen med julkalendern och sen lite frukost i soffan framför något relativt meningslöst tv-program. Typ Buffy eller The Voice. Sen vid 10 tiden har jag redan hunnit vakna till ordentligt, duschat och klätt på mig, den tiden jag annars vaknar.

Today is the big day - Sephoras Grand Opening på Emporia här i sydstaterna. Extra roligt är att jag lyckades hamna på gästlistan bland de 200 första personerna som anmälde sig och därför kan vänta mig en liten goodiebag på invigningen. Fab! Nu ska jag dock utmana ödet och transportera mig själv ner till posten för att hämta ut ett paket från lyko.se som kom igår, Var där klockan tio i sex igår, men hade lyckats glömma mitt ID så fick kämpa mig hem i snömassorna paketlös. Bättre lycka idag! Better get goin'
↑ Helt galet att det nästan snöat konstant i snart tre dagar nu, dock tycker jag det är fantastiskt vackert utomhus.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: