4 December 2012

Tog en promenad i förmiddags, eller snarare kämpade mig fram genom snön. Största boven i drabbat är dock alla väl dolda isfläckar som bara längtar efter att få se dig dratta på ändan. Stod på min favoritplats och funderade en liten stund. Försökte spionera på mina släktingar i väst men molnen låg tunga över København och skymde sikten. Blev istället lite hemligt sentimental. Det är alltid detta som kommer vara hemma för mig, oberoende av vart i världen jag reser så är det alltid hit jag kommer återkomma för att få ro och trygghet. Min egna idylliska landsbygdsförort. Sen slutade jag vara sentimental och gick och handlade lunch på ICA istället. Tagit en varm dusch och myser i en tjocktröja nu. xoxo
Kommentarer
farmor

Vilken insiktsfull ung dam du har blivit. Jag hade inte kunnit sagt det bättre själv. Kram

2012-12-04 16:49:21
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: