25 december 2012

Skärpning fröken löken (?) allt du bidrar med här är mobilinlägg med konstiga rubriker och halv dåliga bilder, besviken på dig.

Men denna dagen gick så fort att jag inte vet vad. Hann i stort sätt bara med frulle, en promenad på stranden och lite strandhäng innan jag fick panik duscha och slänga på mig lite mascara. Ron skjutsade oss ner till Phra ae med bilen (säkert bara för han visste det vankades lenkuche höhö) och sen blev det ett överflöd av skratt och tyskakakor i alla dess slag. Avrundade kvällen på Lanta Seafood, öns bästa fiskrestaurang, med tamarin räkor, curry krabba och chilimusslor i mängder. Taikon familjen var tillbaka i boningen redan klockan 8, när hände det sist? Begav mig hem till Ied för att äta frukt och skvallra en massa.

Skulle nyligen bege mig ut för att skypa med ploysan, barbent i klänning och med en sarong över axlarna. När jag vandrade ner mot stranden slog det mig, jag är i freakin Thailand - jag är hemma nu. Tittade lite på stjärnorna och pressade fram en lyckotår. Denna meningslösa ö kommer alltid vara platsen där mitt hjärta hör hemma. And home is where the heart is. Godnatt kära vänner.

Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Vacker bild! :)

Svar: Tack så mycket! :)
mividamagica.blogg.se

2012-12-26 20:36:57
URL: http://adaras.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: