2013

Gott nytt år från 2013! Skickar helt enkelt en hälsning bakåt i tiden till alla era stackars satar som fortfarande lever i 2012. Hoppas ni har det kul där hihi.

Förutom shopping och poolhäng bestod nyårsaftonen 2012 av sjukaste VIP bion med buffé, Life of Pi och countdown utanför Central World med drygt hindra tusen andra. Bokstavligen. Helt katastrofalt haha, vi kämpade oss framåt i en kvart bara för att nå ett stängsel och en massa människor på andra sidan som skrek till oss att vända tillbaka. "Nu vet jag precis hur de kände sig i Titanic mamma, när tredjeklassen inte fick komma upp för den där trappan och Jack och han Fabrizio eller vad han hette tog den där bänken och.." Ni fattar. Men Taikon familjen klarar allt och Bangkoks himmel var vacker när den exploderade i tusentals färger.

Imorgon åker alla övriga medlemmar i Taikon familjen hem. Inte super pepp på en vecka till i Bangkok själv, men det kommer bli bra, det blir ju alltid det. Sovgott. Och juste - Gott nytt år!

Kommentarer
farmor

Gott nytt på dig också. Jag är fortfarande kvar i 2012. En time och 40 min kvarstår. Jag är rent häpen. Trodde du såg fram emot ytterligare en vecka i Bangkok. Men förstår om du längter hem till alla oss i Lomma. Ha! Ha! Men för allt i världen tappa nu inte humöret. Det blir säkert bra när du har skickat i väg resten av familjen.

2012-12-31 22:23:31
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: