Timbuktu live på Stortorget i Malmö 21.30

Precis som resten av Malmös invånare kommer jag att befinna mig på stortorget ikväll och ta del av Timbuktus konsert. Malmös stolthet, han och Zlatan är ju trotts allt våra små guldpojkar. Blir lite nostalgi då första gången jag såg Timbuktu live var just på Malmöfestivalen och på stortorget, dock för 7 år sedan :} Finns ingen som kan skapa musik med ord som han kan och han har gjort så otroligt många underbara låtar genom året. För mig är han även en stor insperations källa med en fantastisk personlighet. Förväntningarna inför kvällen är skyhöga, hoppas på en hel del från hans senaste skiva men även ett gäng klassiker. Jag menar, vilken konsert utan "The botten is nådd" är någonsin fulländad?
Bildens källa.
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: