Sweet dreams are made of this.

Suck vad jag är trött, hur man kan bli så trött av att göra så lite är frågan jag ställer mig själv varje dag. Den som finner svaret lär få ordentligt med cash asså. Riktigt rusk oväder utanför fönstret men här inne är det en fuktig och klibbig värme, hoppas solen tittar fram igen innan morgondagen då jag ska vara fruitlady! Tre dagar kvar tre dagar kvar, sen är jag äntligen ledig en hel dag.

Var ute och köpte färg till rummet och fick självfallet med mig en tröja hem också, (vad hände med mitt shopping förbud?) fanns hur mycket fina kläder som helst och jag kände hur det riktigt stack i fingrarna.. Resten av kvällen spenderades med att packa och bära saker, nu har jag flyttat ut i vårt gästrum och tänkte stanna där tills mitt eget rum är färdigt. Lite mysigt att leva som en flykting och för ormväxlingskull ha en fet tv en meter ifrån sig. Lite mindre mysigt att wifi:et inte når ut där utan att jag istället får sitta här i soffan och svettas. Nej, nu ska jag ta saken i egna händer och röra mig mot min lilla flyktingförläggning. Tänkte dricka cola och titta på Titanic, låter inte helt fel det va gott folk ?!
Kommentarer
Elina

Hoppas ditt rum blir fint! :D

Svar: Hoppas jag med (a)
mividamagica.blogg.se

2012-08-23 14:01:28
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: