Justin Bieber - You can't fly unless you let yourself fall.

För ett tag sedan så såg jag en ny tagen bild på Justin Bieber och bara : wow, han ser ju faktiskt bra ut, vad har hänt här egentligen? Och bara någon vecka senare så hörde jag hans nya låt "As long as you love me" och förundrades över hur mycket han växt i sin musik och vad hans röst nu är kapabel till att göra. Så igår kväll när jag zappade runt på tvn och hamnade mitt i Skavlan's intervju med Justin Bieber så valde jag att se den. Dels för att jag älskar Skavlan, han intervjuar och kommer nära människor på ett sätt jag aldrig sett förr, och dels för jag ville se vad den unge kanadensiske stjärnan hade att säga. Blev nästan lite tagen där i soffan av hans fina utstrålning och down-to-earth personlighet :}
Han är två år yngre än mig och har redan nått de högsta höjderna. På fyra år han producerat musik som hamnat på topplistor världen över, fått sina skivor platinacertifierade, satt flickors hjärtan i brand världen över och nu även fått en nykommen artist att nå topparna. Och trotts allt detta står han fortfarande med båda fötterna på jorden och är otroligt ödmjuk. Han förtjänar verkligen en massa creds!
Och vilken massa skit och hat han har fått utstå genom dessa åren, sida vid sida av populariteten. Det har blivit en inne-grej att "hata justin bieber", kalla honom gay och köpa upp hans konsertbiljetter för att sedan bränna upp dem inför en kamera. Så många patetiska människor med äckligt låg självkänsla det finns i världen, usch. Så har jag drabbats av Bieber Fever eller? Nja, snarare fascineras jag över hans väg mot framgång trotts allt och alla som gått emot honom på vägen. Han är talangfull och kommer att gå långt, det är ett konstaterande :}
Här finns hela Skavlan med intervjun om ni vill se den.
Kommentarer
Elina

Ofta dom köpte biljetter bara för att bränna upp dom, herregud. Omogna ungar.. Men ja, populärt att kalla han för bög trots det att alla ser honom med en tjej, och sedan skada Selena.

Men ja, han är talangfull, charmig, har fötterna på jorden. <3

Svar: Håller med dig precis, så jävla onödigt och omoget beteende av folk -.- Men vad ska man göra, kommer alltid finnas idioter!Visst är han (a)
mividamagica.blogg.se

2012-08-27 12:06:28
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: