30 Augusti 2012

Suck vad jag är trött, färdig för sängen helt enkelt. Spenderade hela kvällen med att pyssla ihop min nya byrå jag köpte i måndags, nu är det endast en låda kvar och sen är den helt färdig. Rummet börjar också bli klart, så ljust och fräscht det ser ut nu alltså. Kan antagligen flytta in i helgen och då kommer mina blogguppdateringar bli mycket bättre, är ju lite smått handikappad i min internetlösa flyktingförläggning. Nu ska jag dricka lite chokladmjölk och kolla på sommar avslutningen av True Blood ♥ Imorgon så flyttar min kära Towe hem från Paris :}
Rummet in progress.
Kommentarer
Elina

Ska bli spännande att se hur det ser ut sen!!! =D

Svar: Snart så! (a)
mividamagica.blogg.se

2012-08-31 00:13:20
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: