22 Augusti 2012

Sov nästan 8 timmar i natt och ändå vägrade min kropp gå ur sängen på morgonen. Regnet smattrade mot rutan och ögonen ville inte öppna sig. Slutligen hasade jag mig upp ur sängen och åkte till jobbet. Blev dock mycket varmare under dagen så klibbade sönder i mina jeans och regnjacka.
 
Nu är det dax för lite vardagslyx :} Sitter här nyduschad med håret i en handduk på huvudet, enstor kopp cola zero (Känns mycket godare att dricka det ur en kopp) och lite jordgubbar jag fick hem från jobbet idag. Ska titta på det senaste avsnittet av PLL som kom ut i natt och prova det nya nagelacket jag köpte i stan igår. Ikväll ska jag åka till Lund och köpa färg till rummet.
Kommentarer
Elina

Awwww jag har fortfarande kvar den muggen du gav mig <3 Dricker ur den hela tiden!

Svar: Haha ohh! Minns inte ens hur den ser ut/när jag gav dig den ?!
mividamagica.blogg.se

2012-08-22 19:27:27
Elina

Svar/ Den ser exakt ut så som din på bilden. xD

And btw, orkar inte att "svarstexten" är så himla stor när man svarar andra på sin blogg >< .. så är det på min med..

2012-08-23 11:25:01
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: