20 Augusti 2012

Offrade min enda lediga dag denna veckan på att.. dun dun dun.. jobba. Kanske inte dröm scenariot men inte mycket att göra åt saken. Efter jobbet tog jag en dusch och en powernap och sen blev det la festivala med min kära barndomsvän. En otroligt mysig kväll ♥

Nu måste jag strax nanna kudden tillsammans med Mr. Doraemon. Har nämligen olika missions för varje veckan. Förra veckan var att reducera sockerintaget till det bättre, denna veckan är det att sova 7 timmar varje natt. Livet går åt rätt håll helt enkelt. Imorgon efter jobbet så ska jag fortsätta att packa ner mitt liv i stora flyttkartonger. Så ni behöver inte oroa er, jag håller mig mer än sysselsatt. Sweet dreams, xoxo
 
Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: