19 Augusti 2012

Inledde morgonen i sängen med en banan och blåbärssmoothie samtidigt som jag låg och funderade över sista Hart of Dixie avsnittet :} Har suttit en hel säsong för att invänta det som skedde i sista avsnittet, också gör manusförfattarna min lycka väldigt kortvarig. Suck, tur jag är en härdad Chairshipper som senaste året genomlidit allt från pakter till gud och sinnessjuka kungliga kontrakt.

Såg ut som en mindre tornado härjat fram i mitt rum under natten så blev ett slalom lopp mellan kläder och smink för att komma ut ur rummet. Var dock duktig och fyllde två hela flyttkartonger med saker så nu ekar hyllorna ganska tomma. Har insett vilket enormt överflöde jag har av exakt allt, kanske dax för årets femte enorma utrensning? Ska fortsätta imorgon då jag är ledig och sen kan här nog målas under helgen.
 
Nu ska jag slänga mig i duschen och sen göra mig i ordning. Dax att inviga Malmöfestivalen för första gången i år :} Vilka minnen man har från den festivalen, var ju den största höjdpunkten i ens liv när man var tretton, fjorton år. Idag ska jag möta upp Henrietta och mysa lite med henne, sen kommer Freddie in och vi ska se Behrang Miri föreläsa och käka något gott innan vi drar på bio och ser Snabba Cash II. Perfekt söndag! ♥
Kommentarer
Elina

Våra fina pyjamasbilder från dom dagarna assåååå... <3

2012-08-19 13:14:26
farmor

Bra val av film. Den har fått 4 getingar. Ha så trevligt.

2012-08-19 17:56:44
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: